maanantai 4. maaliskuuta 2013

Northern Lights

Olen hommannut tämän Models Ownin Northern Lights-lakan jo kauan aikaa sitten, mutten ole uskaltanut lakata kynsiä vielä tällä. Olen epäillyt, että lakka ei peittäisi sitten millään - eli olisi sopivampi efektilakaksi. Swatcheja tutkaillessani päätin kuitenkin ottaa tämän lomalle mukaan ja kokeilla miltä tämä yksinään näyttää kynsillä. Yllätyin isosti, kun tämä peitti kynnet jo kolmannella kerroksella. Väri on aikalailla sama kuin China Glazen Hello Gorgeous!-lakassa, mutta tämän glitterit kimaltelevat kauniisti hologrammilakkamaisesti. Itse lakan väri jää aika hyvin peittoon juuri tuon kimalluksen takia - todella näyttävä lakka kynsillä vaikkei väriltään voimakas olekaan. Odotin lakan myös olevan muiden Models Ownien tavoin olevan hidas kuivumaan, mutta vieläpä mitä. Kuivui lähes yhtä nopeasti kuin China Glazen glitterlakat joita omistan. Kuvissa lakassa on päällyslakka päällä, paitsi viimeisessä jossa otin vertailun vuoksi kuvan oikeasta kädestä ilman päällyslakkaa. Eipä tuo ero sinänsä huomattava ole, pinnan karheudessa sen huomaa muttei oikein muuten.

Elkää ihmetelkö kuvien reunoja, olen nyt testaillut Photobucketin edit-ominaisuutta. Itse kuvia olen vain pienentänyt, rajannut ja lisännyt vesileiman, lakka näyttäytyy siten kuin se on kameralleni tallentunut. Edes kuivia kynsinauhoja en ole jaksanut photoshoppailla pois.
Tuskinpa alan käyttämään noita kehyksiä kuvissa, olen liian laiska siihenkin -.- Vaatii paljon, että jaksan edes rajata, pienentää ja lisätä vesileiman kuviin. Noh, eipähän kukaan voi syyttää liiallisesta kuvanmuokkauksesta!

8 kommenttia:

  1. Toi on kyllä ihana lakka, se kimaltelee valossa ihanasti <3

    Mua ärsyttää vaan tossa lakassa se, että siitä tulee hirveän paksuja kerroksia :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä <3
      Joo niin näytti tulevan ! En laittanu ku sen kolme kerrosta ja hirrrrveen paksut kynnet on.

      Poista
  2. Mää liityin lukijaks tissikuvien takia...nyt tääl on pelkkiä sormia ja kynsilakkaa :D mua on huijattu :(

    VastaaPoista
  3. Tuo on tosi kiva lakka, kun se ei ole ihan vain perinteinen vaaleanpunainen, vaan kiiltelee monissa sävyissä! :)

    VastaaPoista