lauantai 29. kesäkuuta 2013

Kynsilakkani ; Golden Rose Jolly Jewels.

Olen innostunut näistä Golden Rosen Jolly Jewels-kokoelman lakoista ihan kunnolla, kun nämä tulivat Seppälään myyntiin, ryntäsin heti ostamaan 9 näitä. Sitten loput ovat kertyneet hiljaksiin samaisesta putiikista. Yhden Jollyn olen ehtinyt myydä mutta se näkyy kiekkokuvissa yhä. Tämä myytyhän on siis tuo 105 "Sammakonkutu ydintuhon jälkeen" :D
Jos joku ei pidä paljon kuvia sisältävistä postauksista, hyppää tämä yli, tämä on kuvapainotteinen kilometripostaus!

Tässäpä kaikki Jollyt jotka miulta löytyy eli siis vasemmalta oikealle;
103, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 117, 120, 123

Ja tässä lähikuvia lakoista:



Sävynumerot:
103,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,117,120,123

Kiekolla;
pahoittelut surkeasta kuvanlaadusta, ei ollut tarpeeksi valoa kun näitä kuvasin ja hoksin sen vasta kun kuvat olivat jo koneella. Laiskuus iski enkä uusia jaksanut ottaa.

Ja vielä muutama yleiskuva:


Jollyjen laatu on vähän vaihtelevaa, jotkut levittyvät kuin unelma kun toiset taas ovat heti vailla kynsilakanohentajaa. Kerroksia ei nyt ihan hirveästi tarvitse ja toppereissa glitteriä tulee riittävästi.
Tykkään näiden pullojen suunnittelusta, mukavan simppeliä ja yksinkertaista - sekä helppo laittaa säilytykseen.
Näistä Jollyista ajattelin myydä tuon sävyn 110 "Mutanttikärpässienen" sekä sävyn 123 koska siinä on miun mielestä liikaa tavaraa. Tuo mutanttikärpässieni ei ole vielä oikeille kynsille päässyt mutta varmaan piakkoin sieltä löytyy. Tuo 123 on kerran yhdessä kynnessä käynyt, niistä juttua piakkoin.

Tälläisiä löytyy täältä, oletkos sinä innostunut Jollyista?

Tarkoitus olisi pian jatkaa "Kynsilakkani" sarja loppuun. Pohdintaa aiheuttaa se kun OPIa ja China Glazea on niin paljon että pitääkö niistä tehdä molemmista vaikkapa kaksi postausta, ettei tule tälläisiä kilometrijuttuja.

6 kommenttia:

  1. Mä oon kans jonkin verran innostunut Jollyista ja mulla tais niitä löytyä jopa 12. Esittelin kans blogissa just vasta omani. :)

    Mun mielestä OPI:t ja China Glazet ehdottomasti koko kokoelmat yksiin postauksiin, vaikka ois paljon lakkoja! Vaikka 5-6 pulloa per kuva, niin kyllä se siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo pitääpä tutkia mitä siulta löytyy^^
      Joo niin mie taidan tehdä, menis aika sekavaksi jos useampi, ja enempi vaivaa :'D

      Poista
  2. Mä tykkään kyllä Jollyista ja useampia niistä löytyy. Oon jättänyt hankkimatta oikeastaan vaan ne, joihin mulla on dupe. Ja sit toi ihana 109 multa vielä puuttuu ja se vähän harmittaa!

    Munkin pitäis hakeroida näitä lakkamerkkipostuaksia ja vähän sama ongelma kuin sulla, eli OPIn ja China Glazen postauksista tulossa aika kilometripitkät... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :p Miulla näistä dupe on ainoastaan 115 China Glazen It's a trap-eze! lakalle mutta ajattelin tästä tuunailla vaaleanpunaisen :p

      No mut, miultaki on pyydetty merkeittäin niin minä sitten teen niin ! :DD

      Poista
  3. Ootko myynyt jo noista jolly jewelseistä noi 110 ja 123 mistä puhuit? Jos et niin mitä hintaa niistä pyydät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen pistänyt facebookin kynsikoristekirppikselle ne, yksi ostajaehdokas on nyt tullut. 2€ per lakka ja postit 3,50€

      Poista