torstai 8. joulukuuta 2016

Steampunk

Hirrrrrveästi pieniä nippeleitä ja nappeleita, tykkään! Olisikohan näistä saanut rakennettua jotakin toimivaa? Varmaan.

Eli metallisia, kultaisen ja hopean värisiä juttuja. Juuri nyt unohdin mitä näillä oli oikeina niminä, mutta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Oli todella pieniä osia ja isoimmat vajaan sentin halkaisijaltaan. Uskoisin että osa olisi paremmin sopinut rakennekynsiin kun oli ulkonevia osia. Käyttökynsiin valitsisin niitä osia joissa ei ole terävää piikkiä, onnistuin yhden piikin tuikkaamaan keskisormen ihosta läpi, auts!




Leimauslaattana minulla oli kaksi eri laattaa, joista toinen oli Hehe 011 minkä olen aikanaan ostanut Cesarsshopista. Tämä laatta on varmaan maanantaikappale, mutta en saanut yhtäkään ehjää kuvaa tästä irti. Noh, toisaalta se ei näissä haitannut kun sopi hakemaani tyyliin.



Käytetyt tuotteet:
Color Club - Gossip Column
China Glaze - Passion
Depend - 223
BPS - metallikoristeet (saatu)
Hehe - 011
BM - 415

3 kommenttia:

  1. Minä olen näitä joskus katsellut sillä silmällä, mutta nuo piikit pelottaa. :D Eikä mulla varmaan isoimmat osat pysyisi kynsillä. Mutta pienimmät rattaat on oikein kivoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunnon liima ja varovaisuus niin kai ne sen puoli tuntia pysyisi? :D Joo nuo piikit olisi voinut jättää näistä pois, jos käyttökynsiin laittaisin niin leikkaisin ne pois ja taivuttaisin koristeita kynnen muotoa mukaileviksi.

      Poista
  2. Ihan mahtavat kynnet! :o ♥ Ja onpa kiva näköisiä nuo koristeet, pitäisi varmaan tilata itsellekin :)

    VastaaPoista